+372 5134 400

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Müügitingimused

1. Müügitingimused

1.1 Müügitingimused kehtivad www.chancery.ee (edaspidi veebipood) ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Chancery OÜ (edaspidi müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.


1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.


1.3 Veebipoes ostu vormistamisega kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.

2. Hinnainfo

2.1 Toote hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile (Omniva, Itella).

2.2 Veebipoes toodud hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane.

2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni makse laekumiseni.

2.4 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.5 Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoe kodulehel.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Tellimuse vormistamiseks valige soovitud tooted, lisage need ostukorvi ja seejärel vajutage ostukorvis nupule „Telli".

3.2 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Esita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda meie arveldusarvele (LHV, Swedpank) või LHV pangalingi kaudu. Maksmine toimub väljaspool e-poe keskkonda turvalises maksekeskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga andmetele.

3.3 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.


3.4 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. Tellimused, mis esitatakse reedel peale kella 13.00, käsitletakse sellele järgneval esmaspäeval. Ettetellimisel soetatavad kaubad jõuavad Kliendini 1-2 nädala jooksul.


4. Müügilepingu jõustumine

4.1 Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Kliendile üle olemasoleva või veebipoe poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub veebipoele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

4.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse.

4.3 Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist veebipoe pangakontole.

5. Kauba kohaletoimetamine

5.1 Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.


5.2 Veebipoe kodulehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest veebipoe pangakontole.


5.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.


5.4 Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

5.5 Juhul kui Klient ei ole kaubale pakiautomaati õigeaegselt järele läinud, tagastatakse kaup veebipoe lattu.

6. Tagastamisõigus

6.1 Alates kauba kättesaamisest on Kliendil õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Kliendil taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused on loetletud VÕS § 53 lg 4). Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, etikettidega ning kasutamata. Raha tagastatakse Kliendi arveldusarvele 2 (kahe) tööpäeva jooksul. Kauba tagastamiseks palume saata vastavasisuline teade e-posti aadressil tagastus@chancery.ee.

6.2 Kui tagastatud kaup on rikutud, ei ole müüja kohustatud tagastatavat toodet vastu võtma ega Kliendile tagastatava toote summat välja maksma.

6.3. Juhul kui Klient soovib toodet vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu, palume kontakteeruda veebipoega e-posti aadressil tagastus@chancery.ee.

6.2 Veebipoel on õigus müügitehingust taganeda juhul, kui tellitud kaup on laost otsa saanud. Müüja informeerib Klienti esimesel võimalusel e-kirja teel. Juhul, kui Klient on tasunud toote eest, kuid Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, tagastab Müüja esimesel võimalusel Kliendi poolt tasutud summa Kliendi arveldusarvele.  

7. Vääramatu jõud

7.1 Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha. 

8. Isikuandmete töötlemine

8.1 Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

8.2 Veebipoel on õigus kasutada Kliendi elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.

8.3 Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

8.4 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebipoe internetilehel.

8.5 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Klient personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs.

9. Lisainfo

9.1 Kõik Klientide ettepanekud, tähelepanekud ja küsimused on teretulnud veebipoe e-posti aadressil info@chancery.ee.

9.2 Piltidel olev toote värv võib erineda tegelikust kanga värvist, see sõltub iga konkreetse kuvari seadistustest.  

10. Vaidluste lahendamine

10.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile  info@chancery.ee või helistada telefonil:

+372 51 344 00.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.